Key Account Manager ds. Inwestycji Budowlanych
Kielce, Praca stała

Lokalizacja | Kielce, Świętokrzyskie |
Branża | Budownictwo/Nieruchomości |
Nr ref. | 0038239 |
Data publikacji | 2021-04-08 |
Oferta ważna do | 2021-05-08 |
Zakres obowiązków:
- Pozyskiwanie inwestycji i projektów z rynku inwestycyjnego dla sprzedaży produktów z asortymentu oferowanego przez firmę
- Współpraca z projektantami, inwestorami, wykonawcami, instalatorami i innymi uczestnikami procesu inwestycyjnego
- Rozwój obecności produktów firmy na rynku w odniesieniu do istotnych firm, konsultantów i inżynierów, architektów, firm biorących udział w projektach inwestycyjnych, władz organizacji budowlanych, itp
- Dostosowanie dokumentacji technicznej, działań marketingowych i wsparcia technicznego do standardów i wymagań klientów
- Realizowanie wyznaczonych celów sprzedażowych
- Monitorowanie rynku planowanych i realizowanych inwestycji oraz analiza konkurencji
- Pozyskiwanie nowych klientów oraz obsługa obecnych klientów firmy w pełnym zakresie potrzeb i oczekiwań klienta
- Przygotowywanie ofert handlowych, negocjowanie warunków i nadzorowanie ich realizacji
- Doradztwo techniczne, prowadzenie szkoleń i prezentacji dla architektów, projektantów i innych grup interesariuszy
- Budowanie długofalowych relacji z klientami
Oczekiwania:
- Doświadczenie w sprzedaży w kanale inwestycyjnym (B2B)
- Znajomość procesu inwestycji budowlanych
- Znajomość rynku materiałów budowlanych
- Wykształcenie wyższe (preferowane budowlane lub pokrewne)
- Doświadczenie w branżach pokrewnych: budowlana konstrukcje, budowlana systemy ociepleń, budowlana HVAC/wentylacje, klimatyzacje, ogrzewanie, stolarka otworowa (okna, drzwi, bramy)
- Umiejętność budowania długofalowych relacji z klientami
- Znajomość technik sprzedaży i umiejętność dobrej organizacji czasu pracy
- Umiejętność autoprezentacji i prezentacji oferty produktowej
- Wysoka motywacja do realizacji celów sprzedażowych, zdobywania nowych klientów, budowania swojego portfolio klientów;
- Prawo jazdy kat. B i gotowość do częstych wyjazdów służbowych
- Biegła znajomość obsługi komputera i pakietu Office
- Znajomość obsługi programów typu CRM
- Znajomość języka angielskiego lub rosyjskiego ( warunek konieczny
Oferta:
- Rozwój w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku oraz dynamicznie rozwijającej się
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Duża samodzielność w działaniu i udział w ciekawych projektach
- Możliwość rozwoju oraz stałego podnoszenia kwalifikacji zawodowych
- Bogaty pakiet socjalny
Zgodnie z obowiązującym prawem LeasingTeam Professional nie pobiera opłat od kandydatów za udział w procesach rekrutacyjnych. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi Kandydatami.
Agencja zatrudnienia - nr certyfikatu 16 570