Customer Support IT with German
Opole, Praca stała

Lokalizacja | Opole, Opolskie |
Branża | Obsługa klienta/Call center |
Nr ref. | 0062569 |
Data publikacji | 2022-08-05 |
Oferta ważna do | 2022-09-04 |
Zakres obowiązków:
- Kontakt z Klientem (telefoniczny oraz mailowy)
- Zapewnienie wsparcia helpdesk użytkownikom końcowym
- Udzielania odpowiedzi na wnioski otrzymane za pośrednictwem helpdesk IT, monitorowanie Service Desk, zbieranie informacji od klienta, określenie problemu
- Rozwiązywanie problemów technicznych związanych ze sprzętem i oprogramowaniem w zakresie łączności internetowej, poczty elektronicznej
- Śledzenie postępów posiadanych zgłoszeń serwisowych podczas całego cyklu (od rejestracji do zamknięcia)
Oczekiwania:
- Znajomości języka niemieckiego na poziomie B2/C1,
- Znajomość języka angielski na poziomie komunikatywnym (B1/B2)
- Mile widziane doświadczenie związane z IT
- Gotowości do pracy w systemie zmianowym
- Otwartości na naukę nt. zmieniających się technologii
Oferta:
- Praca zdalna
- Umowa o pracę
- Praca na pełen etat od poniedziałku do piątku
- Praca zmianowa w godzinach 6:00-23:00
- Pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie
- Dostęp do Inspiro Audiobooks & MyBenefit
- Dostęp do biletów do kina
- Bonusy poleceniowe
- Szkolenia zewnętrzne i wewnętrzne
Zgodnie z obowiązującym prawem LeasingTeam Professional nie pobiera opłat od kandydatów za udział w procesach rekrutacyjnych. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi Kandydatami.
Agencja zatrudnienia - nr certyfikatu 16 570